2014年12月1日 星期一

熱血時報 | 購物就購物,唔好白白送死 | 張樂行 | 專欄部落

熱血時報 | 購物就購物,唔好白白送死 | 張樂行 | 專欄部落

熱血時報 | 購物就購物,唔好白白送死 | 張樂行 | 專欄部落


因為匈奴實在太好打,係歷史上,只有極少數人夠匈奴打。戰國時代趙國李牧將軍係其中一個。李牧係世界公認嘅超級軍事天才。點解?因為征戰連年,卻未嘗一敗。而佢嘅對手,從來都係非等閒之輩,例如匈奴同秦國。而李牧打匈奴嘅方法好簡單,就係──唔打。

匈奴一來犯,全軍退守入城中堅守,唔准出迎應戰。出迎者,斬。空閒嘅時間,李將軍出名對士兵好,晚晚慰勞軍隊,請佢哋鋸牛扒(我講堅架,史書係咁寫架)。如是者打咗好多年。人人都以為李將軍係淆底唔敢打。所以後來將佢調職。換另一個將軍代替李牧抗匈奴。新將軍一上任,每次匈奴嚟就打。一打就輸。再打再輸。幾年間損兵折將,死傷甚多。不單止咁,由於戰事頻繁,邊境農作要全面停止。民不聊生。

後來,李牧重新上任。堅持佢嘅死守原則。十幾年來,竟然無傷過一兵一卒。仲要晚晚有Party開──鋸扒。同時,日日訓練士兵,積極改良軍備。終於,兵強馬壯、裝備精良、士氣旺盛。李牧見時機成熟,親率精兵出關。大敗匈奴。匈奴往後十幾年都唔敢騷擾邊境。

而家,幾乎你一同差佬口角,係口角啫,佢就會拉你。我哋唔好同佢地口角,唔好同佢哋有身體接觸。唔好畀籍口佢拉你。我哋係良好市民,我哋係去旺角購物姐。購物就購物,唔好主動挑機,唔好係呢啲時候白白送死。我地要畀啲紀律。過馬路就正正直直,光明正大咁過。記住,我哋只要一人多,我哋已經贏咗,因為我哋增加緊政府嘅管治成本。唔好係贏緊嘅時候,白白斷送人命。仲有,我真係建議大家去波鞋街購物,其實你哋知唔知,波鞋街買野有條潛規則,基本上大部份野都照價八折,唔使撻朵都有八折。我係唔明點解唔去波鞋街購物。(當然,如果你捉埋我去,等我亮一亮相,七折。)

另外,我哋而家係以人肉擋政府部隊。死嘅死、傷嘅傷、拉嘅拉。不智。點擋政府會好啲?你哋一定比我更加有計啦。我教英文架咋嘛我,我識條鐵咩。我只係知道,好打如名將李牧將軍,都唔敢貿貿然出去打匈奴。人哋咁叻都要花時間升級自己啲裝備,先敢出去同人打。我哋,冚家鏟,好話唔好聽,平民嚟架咋嘛。下下用肉身擋大炮,玩咩。自己想辦法,搵野擋啦。尋晚一役,證明咗用人肉擋,係不智!


(編按:作者為彌敦道佔領區義教英文老師。



從我的 iPhone 傳送

沒有留言:

張貼留言