2014年11月12日 星期三

黃絲帶警察爆清場內幕?

黃絲帶警察爆清場內幕?

黃絲帶警察爆清場內幕?

昨晚在網絡上瘋傳一個訊息,一名聲稱「身在曹營心在漢」的黃絲帶警察在網絡上發放將會在兩星期內,警方對各佔領區清場的訊息,惹起網民爭議。

黃絲帶警察透露自己是一名駐守中區的IP,特首梁振英上京前,已經清楚所有佔領區的架構和弱點,並透露清場方式將會是強硬清場及打遊擊戰,主要用警棍打人和不停抓人,並以小隊型式行動。

另外,訊息中透露早前衝擊龍和道的網民和蒙面人,已滲透警方間諜進行活動。當時是測試警察回防需要多少時間,並希望知道市民主動出擊行動的反應。對於近日佔領區市民不滿金鐘大台,黃絲帶警察指有助他們清場。

消息瘋傳後,引起網民討論。有網民認為「雨傘運動」和平太久,尤其是金鐘佔領區,可以藉此加強戒備。不過,有不少網民質疑這是假消息,甚至是「左膠」偽造。網民認為「主要資訊講唔到,只講兩個點:1)龍和係鬼;2)無大台其實唔好」,覺得這個訊息可以不加理會。

時間證明一切,究竟這個消息敦真敦假,兩星期內就會知道。

=============================

黃絲帶警察訊息全文:

我係一個IP,守中區。網上好多人傳黎緊呢兩星期會清場。的確,實際日子我唔講得,一講就會黃。但希望下面既資訊可以幫到呢場運動。

其實特首上京之前,我地已經清楚晒所有佔領區內部既架構同弱點,預計用兩更時間就會完成清場。尤其因為上次催淚彈一役令我地內部士氣低落,今次應該會硬清場同打遊擊,所以請大家小心(即係主力用棍同不停拉人,以小隊型式行動)。

仲有,出龍和道個班所謂網民/蒙面人,其實入邊係有我地既同事。一來我地想測試自己人回防要幾耐,二來我地想知佔領既市民對於「主動出擊行動」既反應。我地都留意到你地有人係金鐘不滿講台既人,其實無指揮對我地行動更加有利,同埋我地已經target 左一堆經常上台既suspect,所以無咩所謂。

可以講既就係咁多,清場日子仍然得好少人知,我一講就會暴露身分。身在曹營心在漢,呢場運動一完我就會辭職。我唔知我地團隊有無所謂「黑警」,但只少我唔係!香港人加油!

=============================

設計、撰文@山卡啦



從我的 iPhone 傳送

沒有留言:

張貼留言