2019年7月17日 星期三

警察內鬨 - 馮睎乾

警察內鬨 - 馮睎乾

警察內鬨 - 馮睎乾

5小時前

名采論壇


資料圖片

昨晚,朋友傳來警察群組的文字語音對話,還有一張照片,消息來源十分可靠。我必須公開部分內容,讓公眾知道現在「執法者」的真實狀況。以下括號內容是我加的,方便讀者理解,粗言穢語則一律以×代替。

某警員寫:「Crime(刑事部)响新城市叫救命,麥劉惠敏DC STDIST(沙田區指揮官)話唔好入去住,驚唔好睇俾人炸型,嗌到第三次機先入,高層糸(係)咪有病!!!我全程聽住機,係隔離商場,吾俾我哋過去。仲搞笑話說知道14號即今日D仆街會去沙田遊行!佢之前未×做過5(唔)×識做,糸甘周圍打比朋友問工(功)課。你話有呢D甘(咁)嘅高層恐5恐怖,所以今日警方得到如此下場!大家真係要自求多福」

以下為語音訊息。男警甲說:「高層唔該清晰少少啦!你哋想點×樣呀?如果唔×拉人,就唔好叫啲伙記去死吖唔該!」男警乙說:「點呀你啲垃圾高層,警察嘅垃圾高層,而家啲伙記水深火熱,畀人打到仆晒街呀,你班冚家鏟仲喺度得個睇字,你叫啲伙記郁佢啦!如果你唔夠膽畀柯打嘅,咪嗌啲伙記唔好郁囉,全部返差館standby囉!你班咁嘅廢人高層,食屎啦你!」

最震撼人心的,是某女警呼天搶地的哭訴,我完全想像到她留言時如何七情上面:「我真係好×嬲!乜×嘢世界?個伙記如果唔係記者保住佢,死×咗啦!嗚……嗚……(啜泣聲)打×完人全部上火車走,仲有冇王法呀?警察乜×都唔×拉,助長佢哋一次又一次咁出嚟,嗚……嗚……我真係嬲到頂唔×順呀!乜×嘢世界呀?×你老母臭×!越諗越×嬲呀!乜×嘢高層嚟㗎!×——你——哋——班——老——母!!」最後一句那些浮誇的標點符號,並非我加油添醬,而是為了充分表達Madam的吶喊是何其悲壯,其爆炸力之大,就像《龍珠》悟空變了超級撒亞人後,用盡全力打出的龜波氣功。

朋友傳給我的照片,是拍攝警署內的壁報板,板上有警務處高層架構圖,有人在圖上大書八個字:垃圾廢人,引咎辭職。這應該是警察版連儂牆,但我不知是否已遍地開花。

看了以上內容,大家應該明白香港已到了極危險的時候:當政府高層在泰然自若「譴責暴力」時,前線警員其實已瀕臨崩潰邊緣,警察的處境危險,而市民的處境就更危險。警方高層會否刻意讓前線捱打受辱,加深其積怨,待時機成熟才落柯打,讓前線警對市民進行大報復呢?莫怪我以最壞的心腸來猜度,因為在今天的高官身上,我已看不見什麼人性。

廣告



 從我的 iPhone 傳送 

沒有留言:

張貼留言