2019年7月27日 星期六

網友羅湖過關因電話內有遊行相片被扣留四個鐘

【網友羅湖過關因電話內有遊行相片被扣留四個鐘】

今日係深圳羅湖派出所,拘留咗四個鐘。

事緣係咁嘅…… 我今日過深圳洗牙, 約咗牙醫三點, 但係我一點半已經去到診所, 睇下有冇機會 早少少搞掂,然後返去元朗示威遊行…… 但最後我都係四點先搞點……

洗完牙返香港,過大陸關嘅時候, 我畀人抽查, 要求檢視我手提電話, 我就知道應該有排搞…… 佢哋, 要求我展示相簿,睇到我手機裏面,有遊行示威嘅相片…… 喺海關帶到我去一個短暫嘅羈留室…… 將一部分相片傳去他們的電腦。

問我有冇參與遊行示威,我答有,問我幾時去參與,我就話6月9、6月12、6月16、7月1,其他日子因為我抽唔到時間所以冇去參與。問我係咪有人叫我去參加,我話唔係,我自發性… 問我為乜嘢要去參加遊行示威,我就講返我嘅訴求撤回逃犯修訂條例,同埋成立獨立調查委員會,調查警察濫權,即使政府認為示威者有過分行為,都應該去成立調查委員會去釐清事實。

問我有冇參與暴力活動,我話冇,如果我有嘅話我係唔會過關嚟呢邊。 我只係用我嘅方法,去爭取一個公平民主嘅社會,但係我都有去上前線,叫雙方冷靜一啲,我只希唔希望兩邊打交,因為有人流血受傷係一個遺憾……就算你拘捕我,我唔緊要,我反而可以正正式式咁講點解我要咁樣做,即係好似而家呢個情況。

係海關問完,再帶咗我去羅湖派出所,在正式登記我嘅資料姓名、香港電話、香港地址、屋企人姓名…… 然後我都係講返大致上面嘅嘢…… 佢最後問我個問題,問我點睇呢件事點解會搞成咁? 我就話我哋嘅訴求,但係政府唔聽我哋,只係敷衍咗, 令到示威嘅人越嚟越激烈希望政府有反應, 先會搞成咁,而家雙方都落唔到台, 但我自己只要我有時間,我就會繼續堅持,做我夠膽做嘅嘢去到一直爭取落去……

其實個過程都好平靜,有陣時佢哋要求用國語,有陣時佢哋又要可以畀我用廣東話, 因為成個過程,同我對過話嘅都有五六個人員,但最後喺羅湖正式同我落口供嘅警務人員係講廣東話同我對答……啲公安亦冇禮貌對我,四個幾鐘頭,我大部分嘅時間都係等…… 無論喺海關、派出所,都有唔同情況嘅個案,佢地要處理, 基本上我只係排隊,但從佢哋對話當中,我知道今日,我之前已經有三個人因為呢個情況嚟咗。

走嘅時候都八點幾,輾轉我都係返咗屋企休息冇去到元朗……

其實我冇乜話驚,因為我知道最多都係咁,呢啲事,實在太細件事,唔會拉我去坐監嘥米飯養我……我真係一個和理非,冇咩值得驚,我最擔心佢沒收我電話。 不過我反而想提醒一下同路人, 如果唔想因為呢啲事情耽誤自己嘅時間行程,出入境時處理一下電話資料,同埋有定心理準備出現呢個情況應該點樣應對…… 好在我今日冇咩太大緊要事。




 從我的 iPhone 傳送 

沒有留言:

張貼留言