2019年7月27日 星期六

我地要做既,係令差佬清場一次難過一次,唔係一次易過一次

重申多一次,唔明點解前線要留既請入,前線只會係以下三種情況下徹退。
- 分享自 LIHKG 討論區

//仲留嚟做咩?衝呢到有咩意思?入夜點解仲唔走要送頭?差佬攻點解唔be water轉場?
相信係近期前線聽得最多既質問

我可以話比你知,「前線」既理念,其實可以用一句嚟概括
我地要做既,係令差佬清場一次難過一次,唔係一次易過一次

前線只會係以下三種情況下徹退
1)所有逃走路線已被包圍並無任何示威者設防線,前有追兵,後無退路
2)警方使用對人體造成永遠傷害武器 e.g. 實體/水炮車 etc
3)尾班車已經/即將開出 留守人數少於警方人數 被圍捕機會極大
除非有以上三種情況出現,唔係我地係唔撚會走既,

不受傷?皮外傷催淚彈我地根本唔撚怕;
不被捕?前線根本現場人數衡量完風險自己就會知幾時要走

你要走 fine 完全100%冇問題
唔係人人都留到去尾班車,你覺得去到夜晚7、8點已經係離開既時機
你可以自己走,但唔好叫人一齊走,更加唔好騎劫前線話幾多點一齊走

每次差佬未清場就自己叫人走,永遠都「留力」「下次下次」,
差佬清場一次易過一次,咁就一世都「下一次」;
但如果差佬清場一次難過一次,就總有一日,唔洗再有「下一次」。

麻煩以後唔好再set個時間出嚟話前線共識要徹退去騎劫前線,多謝合作。//

 從我的 iPhone 傳送 

沒有留言:

張貼留言