2019年7月2日 星期二

一個極度催淚的帖文,男人老狗最好儲低返屋企至睇。

OT :一個極度催淚的帖文,男人老狗最好儲低返屋企至睇。

內文:

琴日71,我本身係屋企睇新聞,因為朝早唔係香港幫唔到手。晚上1030點左右返到香港,我返到屋企睇住新聞訓唔著,好迷茫。我只係一個普通打工仔,係屋企睇電視,諗唔明白班後生點解要咁做。

去到12點左右,我睇住立場新聞見到有班學生走唔到,地鐵又落左閘,立會入邊d學生又走緊,我決定揸車出去救得一個多一個。係網上一講,好快就知道班示威者係邊,第一轉去到金鐘,見到3個黑衫男仔,應該16-18歲左右,我大叫叫佢地上車,佢地開頭好驚以後我屌佢地搞事,想轉身走。個下我見到佢地眼神好驚好無助,我落車拉佢地上黎。我見到呢班學生好慌張,完全唔識反應,我叫佢地掉曬所有物資,換我比佢地d 衫。幸運地個陣未有roablock,好快去到旺角走人。

第二轉,一車5個人有男有女,一準備入紅隧門口有roadblock,坐後排個男學生見到,佢怕連累我想落車自首,我即刻鎖曬乘客既門,大叫 "屌你老母同我坐返底。" 我唔係想嚇親佢地,但係當時大家都好緊張,旺角已經有幾個車手同學生比人拉左。好彩有小小插曲我地唔洗入roadblock,係隧道人員指示下就走左。係去旺角途中,好安靜,無人出聲,無人喊,無人屌警察,大家只係dup底頭禁電話,望住出邊既警車飛過。突然一個學生話:「多謝曬你,我地一陣夾返錢比你。」 上車後佢地講既第2句野,明顯驚魂未定。我話:「唔洗啦,反而我想知你地點解今日咁衝動,你地知唔知好撚大後果?」

學生答:「我地知啊,但係無諗咁多,個政府有錯唔認,我地只係知道岩既就要做,錯既就要認。」學生輕描淡寫咁講,呢一刻我已經認唔撚到,係撚咁喊。眼淚令到前路越黎越唔清楚,就同香港一樣。但我個刻唔係感動,係好撚內疚。點解咁簡單既道理,中學生都明白。點解大人搞出黎既麻煩,要班後生去承受。我個刻覺得好羞家,原來大人受過社會薰陶會變成是非不分。

點解,點解一個城市,要用咁多年輕人既鮮血同青春黎喚醒我地呢班大人既良知。
點解,點解一個政府,做錯野唔肯認錯,唔聽市民既聲音,唔對話,小朋友都明,錯就要認,身為國際大都會,我地連呢點都做唔到。
點解,點解一個社會,咁多年輕人為自由獻身,我地都唔出黎,係咪已經比社會圈養到無左反抗能力,係咪只係識係內鬥捉鬼遊戲中只我安慰。

事情去到呢一刻,已經唔係政治問題,係倫理問題,如果大家仲唔用身體去守護呢班後生,香港就會變成一個是非不分,只有政治正確既地方。各位係office睇緊呢篇文既人,我都係電腦前工作緊,可能我地比社會教化得太利害,咩都逆來順受,就算係老闆錯我地打工仔唯有硬食。"老闆都話左會聆聽員工,不如算啦。" "個社會係咁架啦,唔洗咁著重邊個岩邊個錯。"

我可以話,琴日衝既一定唔係鬼,係一班 仲未被社會污染,仲有道德判斷能力,仲有尊嚴,仲有一腔熱血既辛辛學子!!!! 佢地只係服從緊最基本既道德價值,民主自由人權,黑白分明,所以佢地可以勇敢地為自由獻身,佢地唔係恐怖份子,佢地個個心入邊都驚過你同我! 佢地敢用十年青春甚至生命去維護正義。如果大家再唔支援學生,甚至落井下石,講風涼嶵話,身為香港人真係好可恥。琴日凌晨香港已經開始白色恐怖,無人可以獨善其身,唔好浪費年輕人既生命同熱血,係成年人同年輕勇武派一齊奮鬥既時候啦。

 從我的 iPhone 傳送 

沒有留言:

張貼留言