2019年9月3日 星期二

義載

分享其中一次義載故事:
(多字!勿插!)
去過三次義載,我無加入telegram群組,純粹隨機性响馬路接人。請容許我省略日期時間地點,因為我覺得以上都唔係故事重點,重點係我車上嘅幾位女義士。經一番交流同善意表達後三位女義士終放下擔心坐上我車,三個女仔滿頭大汗,我無直接吸過催淚煙,所以我對其氣味無概念,佢哋幾個應該係走得幾前,幾位上車後好快我就感覺極刺鼻,我諗係因為佢哋身上殘餘嘅催淚煙所致。
「我知你哋擔心緊d咩,我拆車cam,手機俾你揸住,但你幫我睇地圖,你哋就望實蘋果動、FB睇下邊條路有roadblock。俾埋身分證、住戶證、員工證你哋影,放心,我真係同路人嚟。」
跟住落黎所發生嘅事教我一生難忘...
講details少少先,我嗰部係細揭背車,坐滿人其實都幾迫,車頭乘客同司機相距半隻手臂,隔離做緊咩兩邊都睇得好清楚。
我預備咗濕紙巾、葡萄適、餅乾、尿袋、男女裝嘅衫褲襪,自從第一次出入義載,有個義士响公路中途反胃,停兩次車俾佢嘔咗先。所以打後就知道要放埋膠袋响車。我無問點解,但我估佢唔係因為食錯嘢嗰種嘔,係極度緊張後嘅反應。
「架車我裝曬四邊窗網,我落車等你哋換咗先。」但坐車頭嗰個秒回我:「唔好唔好唔好,好想返屋企,即刻開車走」我話👌,而家即走,放手制、油門都未掂實,三個女仔已經直接換衫。我有諗過應該點演繹呢個插曲,我擔心嘅係怕d廢藍扭曲故事,安插污名俾年青女抗爭者,我想表達嘅係佢哋三個當刻係幾咁恐懼黑警,恐懼到一個頂點。然後,大概用咗個半鐘就完成我嘅任務,路上無遇到半個黑警。途中大家無點講嘢,但我知道佢哋都勁攰,個頭鐘下鐘下咁訓。每個都有同我講多謝,多謝義載司機,感激所有義載司機。當去到最後一個女義士屋企附近,嗰個女義士臨落車時,同我咁樣講:「唔好意思,頭先我哋食餅整到地氈好多餅碎,麻煩要你幫我哋清乾淨。」當下我無為意,返到停車場想話拎地氈出嚟櫈下,見唔到一地餅碎,而係一地碎紙 ... 其實我長篇大論咁post出嚟,係想講响黑警口中所謂嘅曱甴、暴徒,係我呢世仔眼見過最美麗嘅嘢。

 從我的 iPhone 傳送 

沒有留言:

張貼留言