2019年9月16日 星期一

【網友分享】

【網友分享】我係一名廢中前線義工FA,工作原因唔方便自己出post唯有麻煩朋友代勞。

9月某日發夢被禁行街,但係我又夢遊出咗去,守咗一個下晝幫幾位記者朋友,手足洗洗TG,PS咁。大概8點幾銅記又水炮又裝甲,巡遊,我就跟住行去炮台山方向睇下有咩幫到手啦。

點知廢中真係廢中,唔記得未吔飯,行到去天后/炮台山附近,見到有間餐廳咪貢入去醫肚先囉,一入門口基本全餐廳望住我,果下先醒起我full gear緊,又反光背心又眼罩又豬嘴,坐低拿拿聲off load,費事嚇親其他食客。侍應哥哥好有禮貌叫我慢慢睇,過程果啲啦,我留意到坐近門口有對情侶個男既一直望住我,埋單時候仲同侍應哥哥一路講野一路拎轉頭望我,我心諗死啦,會唔會佢係blueshit要舉報我,影響到其他客人就唔好。

食到一半,個侍應哥哥同我講: 你一陣食完直接走,唔使俾錢。WTF!?我唔係後生仔,又唔係勇武,我有份工,我企圖解釋唔使請我,我ok的,佢用不可反駁既態度叫我收聲,唔好再講🥺我唯有趁佢地睇唔到既時候sip張一舊係碟底,我仲懶醒影相同班朋友講好在我都夠醒。hum hum聲食完我都走架喇,出咗門口唔夠10米個哥仔就追出黎(妖7)我,就出現以下對話

侍應哥:你係咪以為我地會睇唔到,你唔好玩野呀下
我:唔係,不過我覺得可以留俾其他有需要既小朋友,我只係。。。
侍應哥:你唔使講啦,頭先門口果枱客本身已經想請你食飯,但係佢講之前我地其實已經撕咗你張單。。。
下删200字
多謝你侍應哥仔
多謝你萍水相逢既情侣
多謝廚師大哥炒既飯,陰沉既一日感受到滿滿既暖意
祝侍應哥仔身體健康
祝陌生情侣百年好合,白頭到老
祝餐廳老闆生意興隆,客似雲來,我唯一可以做既就係略盡綿力幫你宣傳🙏🏻
#好人一生平安
#良心餐廳
#瑤柱蛋白炒飯加凍檸茶加良心等如無價

 從我的 iPhone 傳送 

沒有留言:

張貼留言