2019年9月1日 星期日

義載


(轉載)
我自己係一個和理非,家庭負擔重,唔可以同年輕人係街頭並肩,唯有每次有抗爭後,都出車去到現場,希望送得一個得一個,盡能力令年輕人平安返到屋企。

出車咁多次,開頭都想接到有D人,感覺係付出咗,出車有D意義…但出多幾次,就最想係食白果,無人需要義載,大家都有辦法離開現場,個心就安樂了。

載咁多次,都有D小朋友傻瓜到話畀返油錢我,不過每次都畀我鬧:你好有錢呀,有錢就留返食飯,我有錢過你,你認承我,不受傷,不被捕,好好保重,知唔知。

有個年輕人就收返起D錢,好嘆息咁講一句:唉…係吖…抗爭真係會窮架…聽到佢地咁講,心都酸埋…
又有一個話畀錢,係佢地嘅心意,我都係叫佢地袋返,佢唔肯,又畀我鬧:咁有錢,捐畀星火同盟/612人道救援基金,佢地比我更需要錢,拉左成千人,班年輕人要錢打官司同治療。

又有一次,載住兩個frist aid,佢地落車嘅時候向我90度鞠躬多謝我,我眼淚忍唔住,心諗,要鞠躬嘅唔係你地,係我,係腐敗嘅政府,係林鄭月娥,逼你地走上街頭,你地好勇敢,係我要多謝你地…
出得去多,我幾歳大嘅小朋友都知道我去義載,每一次見我夜晚一個人話出去,都會話:爸爸,小心D呀…其中一次對話係咁嘅…
小朋友:爸爸,小心D呀。
我問:你又知我去邊?
小朋友:係呀,你去載D哥哥姐姐返屋企呀嘛…
我問:咁你都知?
小朋友:係吖,有次未瞓,聽到你同媽媽講話要去救人呀嘛,救得一個得一個嘛…

我話:係呀,你乖啦,早D瞓,聽媽咪話…
小朋友話:你記得小心D呀,小心D警察呀,佢地打人架…
我回佢:知道,我會小心架啦,早D瞓啦…

我轉身就出門口,眼淚都忍唔住直流,我個小朋友一句「小心D警察」係何等悲哀同荒謬嘅事…
亦都想講,香港人真係好團結,其實已經好多次係義載車多過年輕人,D人一知道邊度要車,我幾分鐘後駛到去,就已經泊咗十幾架車係度,心諗,你班人癲架,使唔使咁多車呀,最後,我相信好多人同我一樣,懷住感恩嘅心食白果返屋企…

其實抗爭運動早期,義載車唔係好多,到而家越來越多,民意真係好清晰表達畀政權知,政府已經越來越少人支持,市民都以不同方法去支援呢班年輕人,民憤民怨如此熾熱,政府將來根本無法施政,林鄭,你走吧啦…

最後,如果想保護呢班年輕人,唔好問點様做,每個人都唔同,可以做嘅都唔同,但基本係諗自己同眾多和理非每人行多一步,運動就多一份力,上唔到前線,咪出來和理非遊行,罷工,㩒錢擺屋企,唔去港鐵商場同藍絲商戶光顧,捐錢支持星火同明同612基金畀佢地打官司,警察搜捕落街吊走警察,同身邊人解說年輕人抗爭嘅原因,做下文宣,宣揚下政府同警察嘅暴行…你諗到乜就做乜…如果和理非運動夠團結,成功逼政府讓步,年輕人就少咗走上街頭嘅風險…

尋晚,北大嶼山公路呢張圖片真係好靚,香港人團結一致對抗暴政!

五大訴求,缺一不可!

香港人加油,萬事小心!


 從我的 iPhone 傳送 

沒有留言:

張貼留言