2019年11月5日 星期二

醫生揭科大生墮樓真相 盤骨粉碎疑被布袋彈射中

醫生揭科大生墮樓真相 盤骨粉碎疑被布袋彈射中

醫生揭科大生墮樓真相 盤骨粉碎疑被布袋彈射中

今天晚上有一名自稱醫生的網民發文,指昨天墮樓的科大生周同學不是為避TG而墮樓,更有可能是因被警方的希袋彈射中而墮樓。

以下為原文:

我係一位普通市民的香港醫生

我願意以我自己份工去作為擔保去大膽推測,如果popo你地見到呢個post要告我的話,我隨時歡迎你地聯絡我

1:因為周同學100%唔系避TG,佢身上冇被TG打中的傷口

2:各位以為佢係為左避TG,但各位忽略左一樣野,警方有射過布袋彈入停車場

3:如果一個人係逃跑的期間見到TG飛入黎頂多會避/逃跑,但唔會選擇跳樓

4:如果大膽假設,周同學是被布袋槍打中盤骨令到周同學重中失去,結果在3樓墮下,咁樣會唔會比較合理化,但因我周同學盤骨已粉碎我們目前好難去確定係先受傷後墮樓造成/真係墮樓造成

5:周同學目前情況已不好觀已經通知家屬做好心理準備

6:醫護界會再進行靜坐罷工,希望停車場可公開cctv還原真相

7:周同學我地會盡力搶救,唔會輕易放棄每一個希望

Sorry 咁多位,我地醫護無能無辦法可以完完全全去保護每一位手足,防止被警方帶走

Source: https://lihkg.com/thread/1693056/page/1

另外有當時的FA講當時情況:from 城寨FB

圖像中可能有文字科大 墮樓的圖片搜尋結果科大 墮樓的圖片搜尋結果



 從我的 iPhone 傳送 

沒有留言:

張貼留言