2019年11月10日 星期日

所謂「天下是無不是之父母」

【所謂「天下是無不是之父母」--- 】

--- 只是個自我feel-good 的大笑話。

以往教過的學生今朝被捕。

你以為他又係「蒙面黑衣人」?他穿著校服。
你以為他去搞事?他只是因為警察封路,要落巴士所以趕不及回校。
你以為他叫囂「撚狗」?他只是在封路的地方旁邊用google map 搵路。

以上,寫俾仆街藍絲睇,夠無辜未?夠「完美受害者」未?夠你班人覺得佢「唔抵死」未?

然後,他被捕。到了警署,先打給媽媽、再打給爸爸,兩者的回應都一樣:「我要返工,你自己打俾嗰啲義務律師啦。」

我學生轉述時,重複了三次。那滴豆大的眼淚,落在他最喜歡的叉燒炒蛋飯上面。

最後他打了給我。我趕到警署時,他已經在門口,徬徨無助。

我提議去坐低食啲嘢先。

「我喺度。冇事。你有冇事?」

「我冇。佢哋話唔得閒理我。叫我走。但係將書包啲嘢倒晒出來,我支筆唔見咗。」

「咩筆?我買返俾你。」

他說那支筆其實是心儀女同學的日本手信。

我分辨不到,到底是父母的背叛、還是女生的手信,最令他心碎。

#唔好再問點解憎警察
#唔好再問點解憎藍絲
#世上沒有無緣無故的恨
#父母深藍
#生得出一個深黃兒子
#是他們對香港的最大貢獻

 從我的 iPhone 傳送 

沒有留言:

張貼留言