2019年11月25日 星期一

今朝在晴朗的一天出發,聽眾激動到喊

轉載:
【今朝在晴朗的一天出發,聽眾激動到喊】

1. 68歲伯伯人生第一次投票,主持問點解,阿伯開始痛哭:「因為中大同理大囉,我同老伴去投票,佢睇見理大好似打仗咁睇到喊。我哋老人家衝又衝唔得,走又走唔得,憑乜嘢啫,咪一張票囉。(繼續痛哭)年輕人為乜啫?為我哋生活自由,要拋棄自己生命、尊嚴同前途。我要政府妥協,判佢哋無罪釋放。」主持問佢對選舉結果安慰嗎,阿伯嗚咽幾秒先講到嘢:「係呀。」

2. 44歲阿叔以前係淺藍,721後黃到發金,「冇可能容忍黑社會同警察勾結,民建聯當日支持修例,我投票係要槍打出頭鳥。李慧琼一陣出來不用辭職,我係要佢解散民建聯,但我多謝林鄭月娥團結所有香港人。」

3. 有個北區圍邨阿叔的當區區議員一向自動當選,今屆有個後生仔參選,會入村同佢傾計,佢同兩個深黃兒子都投票畀佢。「但我反而擔心,明年立法會選舉,佢哋會令選舉更不公義,例如用配票,我希望民主派議員諗好策略。」

4. 有個師奶以前有投票,但對任何政黨冇立場,呢六個月明白警暴同催淚彈令所有香港不能再獨善其身。「你哋咁樣整治我哋年輕人,我真係好心痛。我希望當選議員要求林鄭成立獨立調查委員會,徹查721同 831查警暴。」

5. 有個阿叔聲音哽咽,話呢幾個月絕望到即使自己對參選新人毫不認識,都要排一個鐘隊投票畀佢。「我只係好痛恨嗰班人助紂為虐,呢個係香港人的勝利,我希望新任區議員同理大校友攜手救返理大裡面啲後生仔。」

6. 有個男人住元朗水邊,終於等到人挑戰自動當選多屆的區議員,「你做得出打市民,就預了比市民兜你走,所有警暴不能容忍,獨立調查一定要做。五大訴求,缺一不可,願榮光⋯⋯」然後激動到講唔落去。

 從我的 iPhone 傳送 

沒有留言:

張貼留言