2015年1月3日 星期六

熱血時報 | 香港人同大陸人買樓,有乜分別? | 姐死姐還在 | 專欄部落

熱血時報 | 香港人同大陸人買樓,有乜分別? | 姐死姐還在 | 專欄部落

熱血時報 | 香港人同大陸人買樓,有乜分別? | 姐死姐還在 | 專欄部落


親戚朋友知道我喺「大公司」做野,必定問我兩條問題。第一條係「你買樓有冇得平?」,第二條就係「係咪真係咁多大陸人嚟香港買樓?」。第一條我印象中答過一億次,係「原來沒有,從來都沒有」。至於第二條問題,唔係好多大陸人,係「好撚多」。

今日同應該一世都買唔到樓嘅窮撚們(我當然係其中一個啦),講下賣樓實況。每次講賣樓實況,朋友仔都話:「唔好再講啦,來生不做香港人,嗚呀……」受唔到刺激嘅朋友仔睇到喊唔好話我。

______________________________


每次喺售樓處,我都會問:「今日唔使錢呀又?」

無論個盤喺邊,幾錢,都好多人買,有幾人山人海?好似年宵最後割價咁多人。

______________________________


「一群大陸佬又嚟到售樓處啦……」

  • 大陸佬未飄到埋嚟,就知佢係大陸佬,嗰啲覺得自己係范冰冰嘅大陸女人,隔離實有個八兩金咁嘅打扮嘅平頭裝男人。一日內我會唔止一次見到同一個范冰冰同八兩金,因為佢一日買兩層。同一個樓盤,分多日發售,第二日都會見到同一個范冰冰同八兩金,我心入面完全係吳君如家有喜事個句:「又係你呀,陳生!」范冰冰同八兩金唔想知份約講咩,佢買樓多過你買橙。
  • 八兩金同范冰冰唔會經過銀行財務 counter 問按揭,因為幾千萬層樓佢地都會 full pay。
  • 八兩金同范冰冰態度係咪特別差?去米蘭站買手袋佢哋都格衰衰啦,何況買樓?佢哋嘅脾氣當然係「豈止於大」啦。佢哋永遠唔會睇住自己個仔,佢哋個仆街仔就好似恆星咁喺人逼逼嘅售樓處自轉同公轉。你會發現全世界最有愛心嘅必定係地產 agent,佢哋會「愛心不止一百次」咁看住個仆街仔。
  • 而你會發現全世界最有語言天份嘅一定唔係劉家傑,無論個大陸佬係四川人、上海人定哈爾濱人,個 agent 都會好似德成女傭咁表示:「佢都係我同鄉。」
  • 八兩金唔會同范冰冰開心 share 聯名買樓,因為八兩金會同范冰冰每人一層,慳雙倍印花稅。
  • 買家印花稅有效壓抑大陸炒家? Are you kidding me?八兩金同范冰冰都有香港身分證,點解會有,呢樣你問下特區政府點解實施乜膠投資移民,優才計劃。

______________________________


香港人買到樓,我每次都想企起身拍手掌恭喜佢地架……

  • 香港人有幾想上車?只有香港買家會叫我哋幫佢哋影底簽約嗰個 magic moment。只有香港買家買完樓會散發「財散人安樂」嘅氣息,簽個名無晒成副身家都開心到好似啱啱拎完諾貝爾和平獎咁開心。
  • 只有香港買家諗都唔諗就決定聯名,夫婦買,或者一家買都聯名,佢哋知聯名再買樓要畀雙倍印花稅,都唔會 care,因為今生今世都唔慌有機會買第二次樓。
  • 只有香港買家會無晒成副身家,仲會去銀行財務 counter 申請按揭,冇晒錢之餘再借落一身債。
  • 亦只有香港買家會「問題天天都多」咁問律師費,管理費,收樓保養會所天花景觀實尺,因為真係會住入去。

______________________________


見到啲大陸佬買樓買到好似買橙咁,自己連窮人恩物都買唔起,仲填緊份仆街 form 抽居屋,我真係好想問 annual dinner 點解公司唔係拎層樓出來抽,TBB 台慶都抽碧桂園啦。如果 annual dinner 抽樓,我覺得我會發奮圖強囉。

P.S. 喺度想同冇買樓經驗嘅朋友仔講,買樓嚟講,你要知道嘅必定比佢俾你知道嘅多好多好多,帶個顯微鏡去睇份約,你就會發現你永遠都輸比「大公司」架啦。



從我的 iPhone 傳送

沒有留言:

張貼留言