2019年10月17日 星期四

TVB維穩維到好disturbing,我好想嘔。

TVB維穩維到好disturbing,我好想嘔。

搵彥霖媽媽做專訪無問題,但係媽媽的說話咁多問題,咁多令人難以置信的解釋,點解記者唔追問?

1. 彥霖剝晒衫跳海「全裸自殺」媽媽覺得無問題?
2. 彥霖無睇過精神科但媽媽好肯定彥霖有精神分裂?
3. 媽媽在CCTV咁低清都睇到彥霖「神色有異」,而且可以一睇個樣就知彥霖想自殺?
4. 媽媽話彥霖7月時覺得「運動變晒質」,但係彥霖8月拍片在示威現場話「我都係香港人」,好明顯對運動仲有強烈熱誠,媽媽是憑什麼指證彥霖無再出去?

普通香港人都想得到的問題,記者一條追問都無?做記者唔係搵出真相嗎?

如果我係記者,我搵到咁重要的獨家source講野,絕對會有幾detail問到幾detail吧?如果我係新聞主管,我唔會只做一單晚間新聞RVO,至少做一集新聞透視拉高一整個小時的rating吧?

▉ 細看單新聞是邊個垃圾記者做,嚇親,做單專訪竟然出動到新聞副總監黃淑明?!

▉其實諗落原因好簡單:無任何記者信得過,無任何記者係totally controllable。重要的維穩工作唔可以有差池,唯有自己出馬。

至於個source從哪裡來,wild guess,差佬feed的吧。姓袁的同PPRB月月有飯聚是常識吧。

預設的問題,預設的答案。
1991年有袁志偉專訪李鵬,2019年有黃淑明專訪可疑屍體的涉事母親。
共通點?都是政治任務。

昨日踫見一位教授。教授說,他教過黃淑明,學生時的黃淑明好nice,不是現在這樣的。教授嘆息,新聞界毀了在一些人的手中。

早幾日好友亦跟我分享了一件事。10月1日,深水埗的士司機踩油撞斷23歲女生雙腿,女生面臨終生殘廢。好友深藍的屋企人幽幽地對她說,「我覺得TVB好唔可信。」好友驚奇,「你竟然會咁講?」屋企人答,「深水埗司機撞傷人,TVB完全沒有提及過。我以後唔會再信TVB了。」

仲喺TVB新聞做緊嘢、幫緊TVB新聞做嘢的每一位前同事,你們知道嗎,香港人已經離棄了你們,趕快離開才能堂堂正正做人。否則一段在TVB新聞部工作過的CV,足夠令你們遺臭萬年。

圖片取自LIHKG

 從我的 iPhone 傳送 

沒有留言:

張貼留言