2019年10月1日 星期二

【網友分享】走火

【網友分享】

已經唔係政見立場唔同嘅關係
係咪走火、流彈都唔係關鍵
如果被警察射中嗰個係你、父母、仔女、朋友…
一隊full gear警察 對 一個中學生
中學生就算手揸傘骨 唔係要攞警察命
但魔警槍口對住上身開槍係攞命

惻隱之心,「人」皆有之。

如果你都半點同理心 仲話抵死 什麼什麼
人禽之別
你連狗都不如
我知好多人有狗嘅某d DNA
比主人摸頭快感無限 
如果係 你咪做翻自己囉

藍絲、中立嘅 講啦 仲有乜嘢好講?
最醜陋係那些牆頭草中立食兩家茶禮嗰d
智慧同人格都好有問題 有無反省過自己嘅成長、
思想係點被培養出連狗都不如咁樣

已超越我嘅底線
唔好怪我語氣重
講句人話姐
唔係咁都白色恐嚇我?

願黑警、暴政、獻媚嘅將得到相對嘅報應
只死全家咁少?
個個人都難免一死
唔願流芳百世 但起碼唔好遺臭萬年 
後世嘅親人子孫都以佢哋為恥
請對號入座 我知一定有好警察
舉頭三尺有神明
上帝乜都知
冥冥中報應緊係你哋身上

係咪好personal? 
做一個人 講句人話

香港人 同行兒女 勇氣 智慧 永不滅!

 從我的 iPhone 傳送 

沒有留言:

張貼留言