2019年10月1日 星期二

【香港人,第一槍已經打響】

【香港人,第一槍已經打響】
尋日警察為咗阻止集會形成,大規模使用暴力,結果有催淚彈打中示威者眼,亦有布袋彈打到記者嘅眼,更加有數之不盡嘅逮捕後施以私刑既畫面喺金鐘出現。喺外地嘅香港人一路睇住直播,睇到個心好亂,嬲到係唔知講乜嘢好。

濫暴?警察由612開始已經係濫暴,為咗掩飾612嘅過失,就係令全港警察一齊暴力升級。為咗幾個前線跳掣嘅警察,全隊警察一齊攬炒。調查?處分?全隊警隊都會中招。警察就係睇死冇人可以脅迫全對警隊,情況更加係變本加厲,為所欲為。於是示威者既武力亦相應升級,越嚟越唔同警察客氣。形成惡性循環。

大概個幾月之前,大家都已經開始怕:再咁落去遲早搞出人命。不過警察真係以為自己係天上人:懲罰蟻民天公地道,但如果令警察受傷,就係罪不可恕,必須加倍奉還。佢哋似乎真係冇諗過,如果打死示威者個後果會係點。於是繼續棍棍打頭,捉住喺地下就老奉用膝頭跪頸,失曬理智。

今日示威者帶住之前一日滿腔怒忿,破天荒喺全香港不同地方,打開五六個戰場。果然,警察既兵力由於分散各區,變得相對薄弱,而且經常被落單,身處面臨被圍毆嘅位置。為求自保,就用武器為自己打開一條生路。 油麻地衝鋒車上面嘅警察, 落車拉人反被圍毆,要向天開槍示警。呢件事已經值得令人警戒。果然相隔不久,就出現荃灣警察拔槍向威者胸膛開鎗呢種冷血而荒謬絕倫嘅行為。

可能有人話,警察都係為咗自保。 但係游城大編委拍到嘅一段片段所見,開槍嘅警員一開始已經唔係拎警棍,而係拎住槍衝埋去。唔好講乜嘢電光火石之間,佢一開始嘅動機就已經係埋去開槍。有幾荒謬? 嗰度係荃灣二坡坊,黑社會斬人手腳,斬斷手筋腳筋,斬到見骨嘅地方。黑社會斬人從未破案,重要搭膊頭有計傾。示威者拎住把遮衝過嚟,就近距離向住心口開槍攞佢命。就係咁荒謬。

有種嘅,721開槍打一個黑社會睇下? 1993年既警察,對著葉繼歡呢啲悍匪開槍。2019年既警察,用納稅人嘅錢買嘅槍同子彈,唔係對付黑社會保護市民,而係向我哋嘅仔女兜心口開槍。我再講一次:出我哋納稅人嘅糧,包庇黑社會,再開我哋嘅槍,打我哋嘅仔女。

香港人,警察既第一槍已經打響。由胡椒噴霧到警棍,到催淚彈以至布袋彈,警察過往嘅紀錄係用過一次,就會毫無節制亂咁用。開得第一槍,佢哋之後每次都會開槍。而且亦都唔在乎究竟係打傷定打死。以後上街抗爭都會成為警察嘅活靶。

香港人,除咗五大訴求,而家已經係全面同警察嘅戰爭。我哋嘅前線每一個都預咗冇命,我除咗尊敬同自慚形穢之外我冇嘢講。但係我哋每一個人都有責任同佢哋一齊打仗。由即日開始,必須要全面抵制所有警察同埋佢哋嘅親屬。任何人只要認得邊一個人係警察,一定要畀身邊嘅人知。包括佢哋嘅父母妻兒,全部都唔好再同佢哋有任何交集,唔好再做佢哋生意,唔好再同佢哋有任何接觸。佢哋可以留喺自己嘅藍絲社群,或者返上大灣區。但係 喺香港就要佢哋冇朋友,冇定企。撐警嘅企業嘅都要全面抵制。無論點樣都唔幫襯,一定要有咁嘅決心。

呢個只係開始。我心裏面當然有其他諗法,但係無謂煽動大家。總之,任何事情由我哋每一個人自己開始做起。 諗起心口中彈呢位前線,我哋一般人做得嘅任何嘢,都唔會算得過份。

全面戰爭,已經開始。五大訴求,缺一不可。抵制警隊,零度容忍。

We don't forget, we don't forgive.

#香港警察殺人犯 #香港警察強姦犯 #香港警察偷竊犯 #真槍實彈打市民
#五大訴求 #缺一不可 #反送中 #光復香港時代革命
#HongKong #antiELAB #HKprotests #TerrorAttacksbyHKPolice #freeHongKong #ChiNazi

 從我的 iPhone 傳送 

沒有留言:

張貼留言