2020年7月1日 星期三

《移民的人在想什麼:如果命運能選擇》

《移民的人在想什麼:如果命運能選擇》

又係忙碌既一日,更加係一個無眠既晚上。大家如果有睇開我地寫既文,都知版主係一個兩登佬(高登,連登)。所以有大量兩登既用語,希望大家唔好見怪。(睇唔明既會一頭霧水)

🔥又話就算BNO有得走都唔應該走
今日最震撼既當然係英國黎緊會修訂直接俾BNO持有人及家屬有5年既居留權呢一件事。然後例牌上一上連登,好得意。BNO未修訂前,個個都話英國應該要俾BNO平權。其實我係反對平權既,因為平權即係愛支國(熱愛支持某國)人士一樣可以去英國,變相即係益左佢地。反而好似而家咁講明會做immigration check,大家都明既,某啲人應該唔洗諗了。講遠左,之前未改BNO就話要改BNO,改完之後,又話就算有得走都唔應該走。

🔥 低成本走仲想點
我睇到呢度覺得有啲精神分裂:吓?咁難得先有得咁低成本走,唔洗好似我地一家咁,先用50萬歐再加埋其他雜費搞你成500幾萬HKD,仲想點?

🔥 有冇諗過為佢地做更多
好多人話:走左就即係放棄左冇BNO果班小朋友。掉返轉,你地今日咁留晒響度,冇反抗能力又唔係企前線(我指和理非)睇住班小朋友俾人夾走俾人打俾人酷刑,又唔係放棄佢地?你地有冇諗過為佢地做更多既嘢?響外國多一個人記低佢地既事,等佢地唔好被永遠消失,比起你「留」響度,唔係黎得更有意義?

🔥 由上至下咁清洗
我係一個喜歡計劃既人,我睇到既嘢係,香港已經失去左一啲嘢,響某個情況來臨之前,香港只會被人由上至下咁清洗。做開管理層既應該知,呢幾年有幾多職位係由某國既人空降落黎,有幾多職位係俾真香港人升上去。而小朋友既教學書本,差在未出返幾十年前既「不愛爸不愛媽,只愛??」。

好多人話乜嘢過多幾年先俾小朋友去外國讀書,但如果你既小朋友到左中學甚至大學先出國,佢地既價值觀、文化,已經唔會同外國夾得到。大家睇澳洲小粉紅留學生就知。

🔥 唔通起埋屋送埋錢貼埋大床俾你黎嗎
而家難得英國開一條路俾你地,我見仲有好多人響連登問埋啲好低質素既問題,如:去到有乜嘢做呀?響英國咪又係做二等公民?響英國咪又係俾人歧視?響英國乜都好貴呀⋯⋯下略三千字。

唔知點解,我一見呢類問題就會火滾。人地俾條路你行,俾你移民俾你居留工作,你唔識自己諗下?你唔識自己摸索?洗唔洗人地起埋屋送埋錢貼埋大床俾你黎?自己既人生自己負責,點解連工作都要問人?你啱啱畢業時又去問人自己做乜好?呢啲連基本自理能力都欠奉既人,點解要移民?

🔥 其實你首先唔係要考慮移民後要做乜
我一路都話:移民唔係終極解決問題既方法,只係幫你搵適合自己既解決方法提供唔同既方向及buffer。如果連做乜都要問人既話,其實你首先唔係要考慮移民後要做乜,係要考慮自己應唔應該移民。

🔥 諗起6年前既自己
我好鍾意同問我地既版友傾電話(過左test果啲),同埋我好鍾意反問返佢地,點解唔考慮XX,XX,或左XX國家呀?因為好老實,其實我地唔係移民中介,但我好想襯呢個機會,幫大家疏理一下自己既思維,有人好快答到我,例如唔想二次回歸OU其他答案。聽到呢啲我最開心,因為咁代表其實你好清楚你自己想要乜嘢。望住你地我就諗起6年前既自己,我都想幫你地知自己想要乜嘢。

🔥珍惜逃生門
我成日都叫大家去邊都好,最重要係知自己想要乜嘢,同埋真係有所行動。通常呢類人,都唔會生存唔到。而通常呢類人,都係真。香港人。

最後唔知大家有冇留意,國際間既行動,突然變很急速好多,要知道如果西方真係制裁,其實平民一定會受到影響,而家開晒逃生門俾大家,就係想俾個位大家走位。希望大家珍惜機會,同埋離開後先做好自己,再準備幫助更多真。香港人。

好長氣,但共勉之


 從我的 iPhone 傳送 

沒有留言:

張貼留言