2017年2月23日 星期四

【差佬晒馬】頭盔高志森借「強姦論」表態 出完即刪po | 2017-02-23 | | 蘋果日報

【差佬晒馬】頭盔高志森借「強姦論」表態 出完即刪po | 2017-02-23 | | 蘋果日報

【差佬晒馬】頭盔高志森借「強姦論」表態 出完即刪po

2017-02-23 17:20:46 HKT


網民睇完高志森個故仔,都大惑不解,試圖拆解箇中比喻,最後無功而還。

今日同大家上一堂,學習比喻。
先嚟一個反面教材,學習如何比喻不倫。

「我想拍的電影故事:一個女人被強姦,佢不甘受辱,追返入後巷踢咗強姦犯春袋一腳。二人被捕送官究治…
「結果係強姦犯被判坐牢5個月,準(准)保釋上訴,女人踢人春袋罪大惡極,判兩年,即時入獄。
「即使被強姦,也不得有情緒報復下私刑喎。強姦犯仲話,要個女仔同佢道歉喎。
「更重要係,所有人不得議論我的劇情,因為我係導演!嘿嘿!」

高志森呢個比喻講緊咩?
以高大導演嘅頭盔mode,佢肯肯定好似上次咁講:「黃屍想用我以上呢段文字砌我,可笑!我以上有邊粒字係談論今天判的案件?有邊粒字係『藐視法庭』??」

所以,頭盔先生今次都係會話:「黃屍想用我以上呢段文字砌我,可笑!我以上有邊粒字係談論7警?有邊粒字係『藐視法庭』??」對呀,凡親同高志森持不同意見,高志森就話你「黃屍」。呢方面,高志森係唔戴頭盔嘅。

就咁嘅,第一,講番高志森拍戲。依家佢拍戲有冇人睇呢?根據hkfilmart 2015年4月一篇文章,指高志森執導嘅《媽咪俠》,之前喺大陸戮力各地宣傳。但票房收入竟然只收14萬人民幣。(文章連結: http://bit.ly/2kP30CI )

然後再研究下高志森喺呢個時候出呢個fb post,想講啲咩?

既然講得係拍戲,網民就自行購票入座:
「我家陣極不安,高生居然鼓吹強姦,因為只坐五個月。(但點解我讀Law,衰強姦明明寫住最高刑罰係Life Imprisonment?)」
「言下之意當日有人一個人強姦咗七個警察,之後七個警察一人踢咗他一下春袋。」
「強姦判刑得5個月,仲可以保釋咁奇?另外,個強姦犯犯完案,不單俾個受害者走,自己仲留在案發現場?唔通等人拉?而且見個受害人自己一個返嚟,居然可以俾人踼春袋?唔避唔擋唔閃唔還手?仲會有得報警拉晒返差館?成個故事好似好多地方唔合邏輯。係高生唔識作故事,定佢想表達啲咩?」
「強姦=淋水。踢人春袋=鎖手枱去暗角打足7分鐘。女人=有槍有警棍嘅警察。強姦犯=揸住水樽,仲要係膠嘅。依家先知常識同大道理,真係唔係人人都有。」

嗱,呢啲全部都係網民自行對號入座㗎咋。
其實都想搵番啲撐高志森嘅網民留言,平衡番啲言論。
但係好可惜,高志森唔知點解,刪咗個po了。



 從我的 iPhone 傳送 

沒有留言:

張貼留言