2017年2月28日 星期二

特首選戰2017 - 【特首選戰】曾俊華新片勁洋蔥!願港人不再為時事unfriend動怒

特首選戰2017 - 【特首選戰】曾俊華新片勁洋蔥!願港人不再為時事unfriend動怒

【特首選戰】曾俊華新片勁洋蔥!願港人不再為時事unfriend動怒

獲160個提名、率先入閘成為特首候選人的曾俊華,下午在facebook上載入閘後首段競選短片,找來多人為其讀白,表明要「建立番一個有規有矩嘅制度、一個睇新聞唔會睇到好嬲嘅朝頭早、一個唔會因為唔同立場而unfriend朋友嘅社會」。不少網民看後均大讚對白貼地、夠感動,甚至睇到眼濕濕。片段上載短短3小時,已獲逾1.6萬人讚好或給心心,逾2,000人轉載。

曾俊華在解說寫道,「這些年,我們熟悉的香港,變得愈來愈陌生」,港人因政見不同,unfriend facebook朋友、退出WhatsApp群組,親人甚至為新聞時事而吵架,「到底我們要重蹈過去5年的撕裂爭拗,還是要走出一條新的和諧道路,我相信每一個人都早有答案」。

【網民點睇】
Florence Chan:看到流眼淚。明明只是數年前的香港,為何會變得如此陌生?那是久違了的法治、自由、公義、安全、理性的香港。

Samson Chai:睇到眼濕濕……

Fanny Chau:好感動!這幾年睇新聞睇到人都癲,朋友因為政見不同,已不再見面,家庭聚會,唔講政治,免得不歡而散!真的好累。

Kitman Chan:不得不佩服薯片叔叔嘅PR團隊。夠落地、贏民心,拍條片夠touching、夠親民,道出一邊藍與黃兩邊嘅問題。我亦因為政見上嘅不同,與朋友吵到面紅耳赤,unfriend了、割席了。




 從我的 iPhone 傳送 

沒有留言:

張貼留言