2016年2月12日 星期五

沙遊記: 識揀女朋友,一定係揀個肯陪你行山既女人

沙遊記: 識揀女朋友,一定係揀個肯陪你行山既女人
我的意見:與一起食M記相比,一起行山的女人更加娶得過。

識揀女朋友,一定係揀個肯陪你行山既女人

(Credit to Sharon Ng,攝於印洲塘)


之前有篇文章《一生只係想搵個陪你挨M記既女人》大熱,果排眾港女馬上貼圖洗版表示自己肯挨M記,係好女人娶得過。我睇完之後笑而不語,我認為真正娶得過既女人係一個肯同你一齊行山既女人。因為每一次行山都係一場試煉,由前期計劃,到真正去行所需要既智力,體力同耐力缺一不可;

鍾意行山既女人,多數都好細心;計劃行山可以考驗細心程度,解難能力,呢啲條件難能可貴; 套用落佢人生,佢一定係個井井有條既女人,第時可以將頭家打理得整整齊齊,屋企既野唔洗你憂心。


鍾意行山既女人,多數都係祟尚自然;佢地注重環保會為地球出一分力;平時生活樸素,實而不華,唔會嘥好多錢買衫同物質;即係慳家!望到個靚景/滿天星星已經可以開心成日,唔洗苦廢咁多心思去討好佢,因為同你一齊行山佢已經覺得最開心!佢平日不施脂粉,果種發自內心,真摰既笑容更加係冇景色可以媲美;又可以慳一筆,儲低既錢又可以做其他事!



鍾意行山既女人,多數都係好有愛心既;雀鳥爬蟲小動物都係行山既攝影/觀 賞既好題材,一睇/影就可以玩足一日,而且可能每次都有新發現!佢地鍾意小動物,果種泛濫既母愛,將來一定係個好母親,你放心將小朋友交俾佢湊啦!


 鍾意行山既女人,體力好,身體好,即係挨得苦。挨得苦既佢可以陪你一齊攀山攝水,比起淨係識得行街睇戲「HIGH TEA」既港女,真係冇得輸!仲可以計劃同佢一齊長征、露營、流浪、環遊世界,係一個好伴侶even你既人生伴侶;佢地對自己身體健康有要求,絕對唔會俾自己病或者食埋啲垃圾食物(例如港女最愛部隊鍋、馬卡龍),你唔洗擔心佢健康之餘分分鐘佢照顧埋你一份!


拖住手行住山 一路影靚相,我扶下你你扶下我,「相擁俯看世上風霜」,每次都係一個深刻回憶;真係淨係諗下都扯扯地,即刻約囡囡行山先!

同樣理論亦適合用於揀男朋友
講到尾,
首先......你要有一個女朋友。

Reference
行山拍婚照女友罷拍 港男怨善變
今日同bf行山,最後我哭了..
【炎熱夏天】一人一個拍拖去邊好?? 
個日打算同女友行山 






從我的 iPhone 傳送

沒有留言:

張貼留言