2021年8月30日 星期一

摘自FB:香港的移民潮

香港的移民潮

最近香港陸續出現移民潮,所以想講吓自己對移民嘅睇法。
首先強調返,本身曾經被捕面臨刑責風險或者認為自己有好高機率被捕,被迫離開香港嘅流亡人士不再討論範圍內。
 
大家都知道自從2019年之後,好多國家都放寬移民政策,甚至推出左專門為香港人而設嘅移民政策。
 
我睇法係即使外國唔推出新政策,仍然有能力符合移民條件嘅人,佢哋離開香港係佢哋個人嘅權利自由,冇得怪責,因為佢哋係憑自己或者家人嘅能力達成條件。佢哋移民後不參與香港嘅事務亦冇得批評。但係社會上肯定亦有一批人係靠外國放寬先符合條件,呢班人就唔同講法。外國願意放寬,絕對同2019年香港人嘅行動有好大關係,所以我會視呢啲移民政策,係一種人血饅頭,因為係靠好多人嘅血汗換取返嚟,藉住放寬後先有能力移民嘅人,佢哋嘅移民我認為係食緊人血饅頭。不過唔好誤會,我反對任何人食人血饅頭,相反我好支持食,因為饅頭已經有示威者給外國政府製造出來,唔食嘅話,係一種浪費。我認為應該好好品嚐,到食完之後,以自己嘅方式為香港前途出一分力,咁先對得住所有為咗香港而面臨牢獄之災,曾經為香港流血甚至失去性命嘅人。
我當然知有好多人身處外國都默默為香港付出,但由於不宜公開,可能受到指責時會感到冤枉,有啲難言,對此我只能向嗰啲人致敬意,同埋期望佢哋可以撐得住。同時我亦希望指責別人移民嘅人,指責時盡可能分清楚邊啲先係理應受到指責嘅人,另外亦希望指責者手下留情,以免在不知情下怪錯好人傷害到無辜人士。
相信一定有人認為喜歡香港的話就寧願留在香港,為改變香港而奮鬥,我好尊重同喜歡呢種睇法,以及抱住呢種睇法並且加以實踐嘅人,但我嘅睇法係用咩方法可以達成大家嘅共同目標,成功改變香港,世上冇人可以提供正確答案,離開香港去外國奮鬥到係其中一種方式,我唔會否定呢條路。
 
所以,喺移民與否話題上,我一樣採取冇大台原則,每個人自行決定,最理想情況係每個人都惜才適用,視乎自己嘅技能,專長選取合適崗位及地點,發揮最大後果一齊合力爭取理想中嘅香港。



 從我的 iPhone 傳送 

沒有留言:

張貼留言