2019年12月21日 星期六

轉:「警察」真係痴線

/轉自網誌作家Edlin/

而家啲「警察」真係痴線, 一個二個幪面又冇pass ,老實嗰句,點講都根本係危害公眾安全嘅黑社會。
無啦啦捉住人又講唔出原因,想點呀!?

不過呢個真係正面教材,呢位小姐做得非常之好。👍👍👍

大聲伸張自己嘅權益,同時叫人影住。
「你哋係乜嘢人?你係咪警察?」
「一係而家就話拘捕我,一係就放手。我有權拒絕協助你任何調查。」
「你放手,我唔想整親你。唔係一陣間你又告我襲警。」

最後尾多人影,疑似警察嘅暴徒無奈要放佢走。
大家真係要好好學習,保護自己。

#好仔唔當差 #當差正仆街
#忠誠勇毅進 #心繫黑社會
#死黑警 #警察暴徒 #又唔做嘢 #又唔讀書 
#香港警察幪面犯法 #香港警察殺人犯 #香港警察強姦犯 #香港警察偷竊犯 #真槍實彈打市民 #香港警察情緒失控
#五大訴求 #缺一不可 #香港人反抗 #光復香港時代革命
#HongKong #antiELAB #HKprotests #TerrorAttacksbyHKPolice #freeHongKong #ChiNazi



 從我的 iPhone 傳送 

沒有留言:

張貼留言