2015年5月24日 星期日

熱血時報 | 條村被殖民,班村民點諗? | Ronald Chiu | 專欄部落

熱血時報 | 條村被殖民,班村民點諗? | Ronald Chiu | 專欄部落

熱血時報 | 條村被殖民,班村民點諗? | Ronald Chiu | 專欄部落



村民:村長,乜你唔係話我哋同隔離村行兩種制度嘅咩?
村長:梗係啦。不過我只想幫吓隔離村,佢太多人太迫。就每日接收150人啦。除番開每小時6.25個喳,一啲都唔多。
村民:係咁喳嘩?咁都好啲。

(再過一排)
村民:村長,咦,乜唔係話每日接收150人咩?點解又話引入技術人士?
村長:哦,因為佢哋嚟到會幫助經濟發展。益我哋㗎!
村民:係咁喳嘩?咁都好啲。

(又過一排)
村民:村長,咦,乜唔係話技術人士咩?點解又話引入非技術人士?
村長:哦,我哋條村勁,有咁多職位。當益吓佢哋囉。
村民:係咁喳嘩?咁都好啲。

(又過一排)
村民:村長,咦,乜佢哋唔係住夠幾年有本村村民身份先可以攞本村福利咩?
村長:包容吓啦。人哋咁慘。
村民:係咁喳嘩?咁都好啲。

(又過一排)
村民:村長,咦,乜唔係話攞下福利喳咩?點解連偷渡嚟本村都可以大搖大擺「行街」?
村長:包容吓啦。人哋咁慘。
村民:係咁喳嘩?咁都好啲。
------------------------------------

(再過幾年)

村民:喂村長,我發現我哋原居民已經變咗小數喎。點先?趕隔離村新移民走啦!

村長:你都識講你哋係小數啦,你憑咩趕人走呀?當日我擺明到就係「殖民」啦,你佔多數時都唔反抗,一味袋住先。你哋袋吓袋吓,越袋越多咪抵你死囉!

嗱!而家佔多數嘅「新村民」已經通過新村規:由聽日開始,本村要講隔離村嘅「鬼話」同寫「鬼字」,同埋執行佢哋隔離村嘅法例。你出街唔夠肥仔打就預咗俾人打死囉。呢個世界弱肉強食、適者生存呀嘛!非常合理㗎!

仲有,我做村長咁多都搵夠喇。我聽日移民。當日連人哋同我講一句「落地獄」你都話「激進」、「偏激」,你等我走咗先開始鬧啦。你唔係村民,你係豬喳!拜拜!

(完)


從我的 iPhone 傳送

沒有留言:

張貼留言