2020年5月2日 星期六

(轉)不再去大陸



唔去大陸旅行唔覺得可惜 ,原因不只係因為政治,更因為係品味惡俗,就呢一點我深有同感。

所謂發思古之幽情,呢種情調去日本奈良參觀各大寺院就有呢種感覺。另外我亦特別偏好名山大川。 喺北美洲嘅國家公園,乜嘢設施都冇,就只會提供地圖同埋一條修整得好好但係好自然嘅trail。等你行三個鐘頭山,去到最好風光嘅觀景點,等你有機會一覽眾山小。

呢一種冇特別做作,任其自然嘅情調係中國係絕對唔會有。

所以講真世界咁大,去少一個中國,一啲都唔可惜。

//【不再去中國旅行  只是品味選擇】
...半山大螢幕播著一身鮮紅女歌星的MTV,山頂擠滿坐纜車到來的大陸遊客,嘈喧巴閉在泡杯麵,吃完的發泡膠碗當然亂丟,大呼小叫在金庸題字的「華山論劍」石碑前拍照。 

...我不再去大陸旅行無關政見,而是無法忍受中共對中國文化的摧殘。荷蘭仔陪我在敦煌莫高窟朝聖,清朝末年,有個道士將某個藏經洞的五萬本佛經賣給英國考古學家,如今這些聖物藏於英、美和日本的博物館。

敦煌的展覽自然對這位道士和考古學家辛辣批評,荷蘭仔低聲跟我說:「可能是好事,否則留在中國可能遭紅衛兵燒光。」//

 從我的 iPhone 傳送 

沒有留言:

張貼留言