2019年8月7日 星期三

【網友分享】給每個為香港痛心的人

【網友分享】給每個為香港痛心的人:

要贏始終都係要民心💪
各位勇者已為我地打左頭關,
揭示香港政警黑的醜陋,
吸納左一班支持者,係成功的一步。
但要繼續食住個勢,我地就要變。777而家轉陣,搞分化搞抹黑,我地而家要成功就要再吸多d中間同淺粉藍(深藍就算吧啦~) 。

運動至今,勇武/前線呢日日食煙受傷,full gear 攞對腳行足成日…每秒保持警剔狀態…精神上肉體上的消耗,冇落過場的係唔會明… 所以和理非叫佢地退,前線扯晒火,係完全可以理解。但市民呢,問心嗰句,佢地都係個個星期出黎行,日日share post/loop fb tg 連登 ,晚晚睇live 擔心前線受傷被捕…不停爆粗… 為左lee 件事流左幾多眼淚…唔好話市民唔攰冇付出…

其實…我地香港人每個人都好攰…係個心好攰…
但係我地唔好因為攰,而互相指責埋怨(咁就中左柒婆圈套:兩極分化),唔好因為扯火忘記左我地本身追求的野!!民主!自由!

民主社會的三大基礎中(民心,民意,民智),民心係情感上,非理性的。

「民意可以有分歧,並且可以通過民智對辯,但民心只有一個。民心歸一,並不是民粹主義,而是在最根柢處,以同理心去體會民之所欲和所惡。(註一)」

所以要記住民心永遠係最緊要 (正如黃大仙街坊例子),有民心就有人撐,前線多左支持就唔會孤獨。721元朗白衫,警黑鈎結,雷射筆老屈事件…正正就係政府的完美助攻,令一d對反送中冇留意的市民都衝出黎,民心歸向。
反觀五年前的雨傘運動,就係因為堵塞要道太耐,影響市民日常生活,導致民意逆轉,令運動失敗。 

所以我地要贏,就要先贏有民心!! 
啫係點?簡單黎講就係要比香港人想要的佢地/唔好乞佢地憎,而家要做的係反思同尋求新的運動形式。

首先,遊行,集合,罷工,堵路,衝擊,塞地鐵,圍警局,搞中聯辦,搞眾籌賣廣告…… lee兩個月香港人用左無限方法控訴,撇除政府態度 (淨係識無限譴責), 百萬人和平遊行同學生跪地道歉,成功以動之以情的方法贏取民心。但最乞中間同淺藍憎的應該係塞地鐵/堵路 ,正正就係雨傘失敗的其中一點,因為對於政治冷感的中間市民,佢地關心的係佢地頭家,而唔係各家,所以各位應該做定唔再做?應該開闢新抗爭手法定做返之前做過的?

另外,而家一般市民對政府最不滿,唔係送中的問題,係警權過大,警黑合作,我地要市民更嬲政府先可以令更多人企我地lee邊。有左民心,我地就可以教育同灌輸更多反送中的資訊比佢地,建立民智! 所以而家最緊要係努力將警黑問題放大,令市民對警察政府更失信心。 但而家日日都有放tg防暴的新聞,根本媒體就冇時間去迫政府回應,記者傳媒朋友響記召都冇空間去掘黑歷史(見到利君雅響警記召追問得咁辛苦就明我講乜),所以我地係咪可以比d空間傳媒們出手? 而唔係而家日日比差佬入?要明白好多低民智的人日日聽班差佬記召9up...久而久之,抗爭者就會再次被扣上搞事的帽子,民心就會逆轉,運動成功的機會就會大減。

最後,而家抗爭者面對緊一個會令運動走向失敗的問題,就係內部分化。其實勇武同溫和派一開始的目標係完全一樣,但經過兩個多月的洗禮,加上政府出招分化,警察恐嚇會進行大拘捕,各位心態可能會有改變,咁樣係完全可以理解。而家政府出招不停抹黑黑衫,每日放鬼同搵野挑釁抗爭者,目的就係想令民意歸向政府,贏返一仗,但係我地係唔可以比lee.個機會佢,內部一定唔可以亂,一個都不能少。所以無論勇武定和理非,老套d講句,我地都係好愛大家,一出煙勇武一定不顧一切保護大家,勇武有事和理非撻拖都會落樓聲援,雖然各位的手法唔同,但我相信為左我地愛的香港,我地可以和而不同,共同爭取,所以黎緊大家要行的路要智取,多d抽身了解同體諒戰友,企埋響政府同藍絲角度 ,知己知彼。衝擊定留守各有各做,能力做到幾多咪幾多,但最最緊要記住,我地係一家人,只係用唔同手法去為我地共同所珍惜的爭取,我地要繼續努力團結守護我地的家 · 香港。

兄弟爬山,各自努力,不撤不退,萬事小心!

HongKonger

 從我的 iPhone 傳送 

沒有留言:

張貼留言