2019年8月11日 星期日

勇武仔女來北角前必讀提示

★(請廣傳)勇武仔女來北角前必讀提示★

我作為北角17年居民(我是長沙灣長大的),我知道有些勇武仔女仍然很想來北角反福建黑幫,我無能力呼籲什麼但只想告訴大家一個北角生態的事實。勇武仔女在北角除了面對福建和潮州僱傭兵打手,最要命係就算非打手的福建居民,基本上也全民皆兵針對黑衫仔女,黑幫劈到你九碌,但福建超深藍街坊,就算唔打埋一份都會全方位報串,你都死撚梗啦。

另外,亦唔好咁天真可愛諗住本區中產會多謝勇武仔女為本區反黑,諗都唔好諗,就算中產被黑幫傷害,佢地都唔希望「低級廢青黑衫暴徒」幫手,正所謂「中產做嘢唔使你教!」,尊貴的中產自會報警(那怕零警時分都無所謂),總之勇武仔女在北角行俠仗義註定無運行,絕對係揾自己笨。

多場抗爭所見,各區街坊給我的感覺是,黃大仙街坊很團結、充滿幽默感,又有瞬間消失的特異功能;深水埗街坊好有義氣,大家肝膽相照;旺角街坊勁霸氣所向無敵;沙田街坊有正氣,是其是非其非堅持到底;天水圍街坊注重互助精神,有事大家同一陣線絕不示弱。

北角街坊是什麼?三個字:陷家鏟!!明白未?

 從我的 iPhone 傳送 

沒有留言:

張貼留言