2019年8月2日 星期五

王永平與公務員

睇公務員集會 Live 平叔段 Speech,型到爆裂,數唔到俾歡呼同掌聲打斷咗幾多次。所以,我決定將最精彩嗰兩段筆錄,認真數一次。

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

前公務員事務局局长王永平:

我頭先聽到人講,政治中立。我可以話俾你知,我已經再冇權勢去詮釋乜嘢叫做「政治中立」。但「政治中立」係我寫嘅,十年前係我寫嘅。(歡呼 x 10)

所以我有資格去講!你地今次嚟,係完全冇違反「政治中立」。(歡呼 x 100)

香港,我地最珍惜嘅自由,係包括免於恐懼嘅自由,你地唔需要恐懼。(掌聲)

你地係完全合法合情合理,以個人身份表達你地嘅訴求。好多人話「政治中立」就等於向行政長官、政府忠誠,其實個意思絕對不存在向個人忠誠。(歡呼 x 50)

我地係向我地個體制忠誠,向我地個制度忠誠,向維護我地核心價值嘅整個社會忠誠,向我地嘅市民忠誠。(歡呼 x 10)

⋯⋯今日好多記者問我,話點樣睇公務員事務局呢封信,我話唔需要緊張,絕對唔需要緊張,咪當佢一個溫馨提示囉,冇問題。(掌聲)

因為你地今日嚟係冇問題嘅。(歡呼 x 10)

你地將來選擇你嗰個政治訴求都係冇問題嘅,因為香港嘅核心價值,係乜嘢?係法治,係自由。公務員守則唔係淨係講政治中立。公務員守則第一條,又係我寫嘅,(歡呼 x 10)

係堅守法治!(歡呼 x 100)

法治,係高過所有政府嘅官員,(歡呼 x 50)

高過特首,(歡呼 x 100)

無人可以挑戰呢個法治。所以如果我地覺得,我地今日呢個政府、今日嘅特首、今日嘅領導班子,佢做嘅嘢,係違反或者唔符合法治,作為公務員,作為市民,我地係有責任去指出嚟。係咪!?(全場高呼「係」)


 從我的 iPhone 傳送 

沒有留言:

張貼留言