2016年9月4日 星期日

留底:冒名頂替的投票該當何罪?

冷靜過後,我想講返整個「被投票」既經過,因為整個過程都係十分兒戲。

我大約4點幾去到票站,就排隊登記拎選票,到我既時候我望住個職員翻個本選民登記冊,去到我個名時就見到大大條紅色線已經刪左係我個名上面,個職員就同我講:「小姐,你已經投左票喇喎!」我即刻打個突話:「下?我岩岩先到咋喎,點會投左呀?」之後佢地就通知票站主任,然後就叫我行埋去旁邊同個主任傾。

主任一開口已經口窒窒,一味淨係話:「咁而家跟返個程序,我就會比返張tendered票你投。」我即刻問張票有咩野用途。佢答:「咁其實張票上面會蓋個寫住已重複既印,咁你投左之後,亦唔會計落個選舉結果到。」我即係無名火起問:「咁投黎有咩野用呀?投完又唔計!咁即係廢票啦!」旁邊有個師奶工作人員搭咀:「小姐,咁又唔係廢票既!」我即刻嬲撚到爆粗:「投完又唔撚計落去選舉結果到既,咁呢張唔撚係廢票!?係乜撚野呀?」個兩個人即刻呆左唔出聲。

之後我就不停追問究竟投張廢票之外,仲有咩野可以做去follow up,我話而家一係就你地職員劃錯,一係就係我身份證比人盗用,我就問可唔可以報警?個主任就答:「報警都無用嫁!」我問:「下?點解呀?新聞都有報個選舉管理委員會馮驊話可用身分證副本去投票啦!咁我極有可能係被人盗用身分證喎!」之後佢地即刻異話同聲話無收過咁既指示,我話但係新聞報晒喇喎!個主任夠膽死答我:「唔好信新聞呀!」係咪痴孖筋呀?我即刻話:「新聞都唔可信?唔通信你呀?」之後佢又係無聲出。咁我不停追問可以做咩既時候?佢終於答我話可以幫我開case,寫底投訴比選委會跟進。

咁我就坐底等佢地幫我填form,與此同時我打比我男朋友講返個情況,當時我已經情緒崩潰,不停咁喊,我男朋友就提我一定要記底班主任同登記個幾個職員既名。收線後就開始填Form,其實佢地仲係咁想叫我投左票先,我心諗個張咁既廢票投唔投都無撚用,唔該拿拿聲開case啦!個主任都係不停咁用「我覺得」、「我認為」既字眼,真係好撚嬲,所以我投訴既除左係被人投左票之外,亦都投訴整個投訴過程十分兒戲,其實係有可能被盗用身份證,但又唔可以報警?究竟係乜撚野邏輯?

填完之後,簽左個名,要求佢地寫底晒D職員名之後,我就投埋張假票就離開左個票站。投個張假票又係忍唔住係咁喊,我從來無諗過我會被剝奪投票權,由七一上街、反國教、雨革、再到初二魚旦革命,最後上次既新東補選,我都覺得起碼我都仲有自由出去表達我既意見,或者去投我心儀既候選人,但由梁天崎被DQ個下,我已經好好好好失望,咁諗住ALLin梁頌恆,都仲算有得擇。但當我去到見自己個名被刪左,而票站既職員又係一班呀姨呀叔係到不知所措既時候,我就感覺係悲痛多過忿怒,我喊係因為呢選舉已經不知所謂到呢個地步,連一個合資格既選民都無法投自己心儀既人,所以點解我咁痛恨左膠泛民?因為人地而家係同你打爛仔交呀!你仲同人和理非非?乜撚雷動計劃?你無撚有病呀?

最後淨係想呼籲仲未投票既,唔該請9衝落去票站,你仲有20分鐘!如果連選民都未登記既,唔該你反省下你做人既意義係乜撚野?反省完就拿拿聲去登記返做選民!

p.s 張相係票站職員既名字同我個case number
p.s.s 單單係我自己既wtsapp group,除左我之外已經有兩個朋友有同樣經歷,可想而知之前雲海揭露既事情係真,成個選舉程序根本就勁多漏洞!
p.s.s.s 其實點解成個登記過程可以咁兒戲?就咁搵個職員係本簿到劃一下就得,其實我地身分證有晶片,點解唔係用D高科技去掃描個晶片做登記呢?
p.s.s.s.s 可以Share,一直都係Public

從我的 iPhone 傳送

沒有留言:

張貼留言